Az oldal rövid leírása:
A tavalyi br. forgalom 21,8 M Ft volt.
Céges számlát tudunk kiállítani a KFT-ből, aki a tulajdonos.
Fontosabb kulcsszavak a keresőben: női karóra (7. poz), férfi karóra (14. poz), női óra (8. poz), divatóra (1. poz), női divatóra (1. poz), férfi divatóra (7. poz), olcsó óra (3. poz), olcsó karóra (4. poz), Geneva óra (1. poz), Excellanc óra (1. poz), színekre is ott vagyunk pl: rose gold női karóra (1. poz), fehér, fekete, piros stb. Ezeken kívül még sok long tail kulcsszóra és kifejezésre ott vagyunk a top 10-ben.
A szellemiségbe sok minden belefér, ami a márkákat, kategóriákat (olcsó, drága, okosóra stb.) illeti. Az óra témán belül bármerre továbbvihető, fejleszthető. Nem kötelező “megragadni” a jelenlegi szegmensben.
30 000+ e-mail lista
19 000+ FB oldal
1000 körüli Instagram oldal
Google Ads fiók átadása
FB Ads fiók átadása
Beszállítói kapcsolatok átadása
Kb. 150 db feltöltött blogposzt
30 000+ vásárlás
Az egyik legrégebbi órás webshop vagyunk, 2009-ben indult el a brand, több mint 30 000+ vásárlással a hátunk mögött, nagy a listánk, ami egyáltalán nincs kihasználva. Önmagában a 13 éves működés validálja a brandet, hitelt ad a működésnek. Ez egyrészt bizalom a vásárló, potenciális vásárló és a Google szempontjából is. Ötleteink bőven voltak, hogy merre vigyük tovább, a magasabb árkategória és minőség irányába főként.
SDE (Seller’s Discretionary Earnings) módszertan alapján lőttük be az árat az elmúlt évek alapján.
Így 8,5 M Ft + áfa és az árukészlet értéke nettó 3 M Ft.