A havonta megadott átlagos bevétel azok a hónapok, amikor aktívan foglalkoztam a webshoppal. A kiszámított profit pedig az alábbiak szerint alakul: Napi 3000 forintos Facebook hirdetési költségkeret+PPC szakember díja+bérleti díj, mert a shopot nem otthonról üzemeltetem. A havi kiadás költségei tehát eléggé egyediek ahhoz, hogy pontosat tudjunk mondani, továbbá magasabb hirdetési költségkerettel a forgalom is másként alakul. A raktárkészlet kb. összesen 190 darab ruha, amelynek átlag ára bruttó 8000 forint, tehát amikor profitot számoltam, akkor az egy darab eladott ruhára számolt költségnél ezt az összeget vettem figyelembe.
A webshop első 1 évében aktívan hirdettünk influencerekkel, de alacsony volt a megtérülés. A marketinget sokkal jobban is lehetett volna csinálni, de nem találtunk megfelelő szakembert, aki érdemben tudna segíteni. Az utóbbi hónapokban nagyon kevés időt és figyelmet fektettem az üzemeltetésbe, mert mellette egy másik vállalkozást is viszek. Mivel az egy teljesen más szegmens, az ott tanult értékesítési módszerek nem mindig működtek a webshopon, ezért az elmúlt egy évben inkább a Facebook hirdetésekkel és az organikus elérésekkel kísérletezgettünk. A Facebook hirdetések nagyobb büdzsével még többet hoztak volna. A tavalyi Black Friday pl. azért teljesített kiemelkedően, mert nem hirdettünk, mégis sok megrendelést hozott organikusan. Ha nem tud írni nekem a kapcsolati űrlapon keresztül, akkor keressen bátran e-mailben: info@womanity.hu
Instagram: @womanity.hu és Facebook: Womanity